نحوه جابجایی رتبه ها از ابزارهای Raven به رتبه بندی وب پیشرفته
Abstract science. Network and innovation. Businessman holding brain in circle global network connection communication and data exchanges worldwide on modern interface background. Networking and technology concept

نحوه جابجایی رتبه ها از ابزارهای Raven به رتبه بندی وب پیشرفته

  • Post author:
  • Post category:سئو

توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

هر روز تصمیمات تجاری می گیریم.

Raven Tools اخیراً تصمیمی بزرگ و جسورانه برای تجارت خود اتخاذ کرده است و آنها چیزهای جالبی را برای اعلام سال آینده اعلام می کنند. در اینجا در رتبه بندی وب پیشرفته ، ما معتقدیم که تغییرات همیشه خوب هستند اگرچه گاهی اوقات برای انجام آنها شجاعت لازم است.

ما آرزو می کنیم که دوستان ما از Raven با آرزوی موفقیتشان بهترین آرزوها را بدست آورند و ما را به خاطر توصیه ما ارسال می کنیم.

همان عقیده که نوآوری در قلب پیشرفت است و در ۱۰ سال گذشته در پشت فلسفه ما بوده است ، در حالی که ما تلاش کردیم با نیازهای مشتریان خود سازگار شویم.
فلسفه

براساس درخواست هایی که در دو هفته گذشته دریافت کرده ایم ، ما ویژگی جدیدی را در جدیدترین نسخه ۹٫۳ پیاده سازی کرده ایم که به شما امکان می دهد تمام داده های رتبه بندی تاریخی خود را از Raven Tools در رتبه بندی وب پیشرفته وارد کنید.

توجه: اگر با نسخه آزمایشی Advanced Rank Ranking ، واردات را اجرا می کنید ، فقط ماه آخر وارد می شود.

دستورالعمل های مرحله به مرحله

قبل از شروع ، بهتر است پرونده های صادرات CSV را از حساب Raven خود داشته باشید که حاوی اطلاعات رتبه بندی شما باشد.

خوب ، پس بیایید شروع کنیم:

برای انجام مهاجرت ، به منوی Data می روم و گزینه “Import” را درست اینجا انتخاب می کنم. و این یک جادوگر را باز می کند که به ما در اجرای واردات اتوماتیک کمک می کند.

من فقط باید به بایگانی Raven Tools خود مرور کنم و آن را باز کنم ، این لیست پروژه های صادر شده از Raven ، و تعداد وب سایت ها ، کلمات کلیدی و موتورهای جستجو را که در آن قرار دارند ، قرار می دهد.

بنابراین ، بیایید واردات را شروع کنیم و پس از اتمام آن ، بیایید به پروژه جدید در AWR برویم تا رتبه های تاریخی را ببینیم.

اکنون ، برای تهیه گزارشی از این پروژه ، می توانیم جزئیات بازدیدها را از گوگل Analytics و همچنین اطلاعات حجم جستجو و هزینه هر کلیک از AdWords دریافت کنیم. این کار بسیار ساده است ، فقط روی ستون بازدید ماهانه کلیک می کنم و AWR را با نمایه گوگل Analytics خود وصل می کنم. من قبلاً در مرورگر وارد شده ام ، بنابراین فقط برنامه را در اینجا مجاز خواهم داد.

خوب ، بنابراین در اینجا بازدیدهای ماهانه برای کلمات کلیدی ما وجود دارد. اکنون بیایید حجم جستجو را از گوگل Adwords نیز بدست آوریم. فقط روی ستون اینجا کلیک کنید ، با حساب AdWords وارد شوید و اطلاعات را بدست آورید.

اکنون که این گزارش را در برنامه داریم ، با رتبه بندی ، ترافیک و داده های حجم جستجو ، می توانیم پرونده ای را با تمام این جزئیات تولید کنیم.

بنابراین ، اجازه دهید به منوی گزارش ها برویم و گزارش اجمالی را باز کنید ، درست در اینجا. این یک الگوریتم در AWR است ، که می توانیم قبل از تهیه گزارش واقعی ، آن را ویرایش و برچسب سفید بزنیم

برای این مثال ، من فقط عنوان گزارش را تغییر می دهم. اما همچنین می توانید از یک هدر دلخواه برای اضافه کردن نام شرکت ، آرم و وب سایت در هدر پرونده گزارش استفاده کنید.

حال ، بیایید ستون هایی را که می خواهیم در گزارش نمایش داده شود نیز انتخاب کنیم.

خوب ، این تمام شده است و اکنون زمان آن رسیده است که ببینیم این گزارش چگونه در حالت Preview ظاهر خواهد شد.

شما می توانید هر زمان که بخواهید این گزارش را به صورت دستی تولید کنید ، یا می توانید در پایان به روزرسانی های پروژه رتبه بندی خود را به صورت خودکار انجام دهید.

از تماشای شما متشکرم اگر سؤالی دارید ، با ما تماس بگیرید: در Advancedwebranking.com راهنمایی کنید

در زیر یک لیست کوتاه با فیلم برای نحوه استفاده بهینه از رتبه بندی وب پیشرفته وجود دارد:

     

  • چگونه گزارش های آنلاین را با سایت ما به اشتراک بگذارید
  •  

  • نحوه کسب رتبه بندی مبتنی بر locaton از گوگل
  •  

  • نحوه برنامه ریزی بروزرسانی خودکار در AWR
  • برنامه ریزی