چگونه وبلاگ خود را به همان اندازه محلی انجام دهید که کسب و کار شما انجام دهد
Casual young man VR cloud computing. This is entirely 3D generated image,

چگونه وبلاگ خود را به همان اندازه محلی انجام دهید که کسب و کار شما انجام دهد

  • Post author:
  • Post category:سئو

بیایید با آن روبرو شویم ، سئو محلی و صاحبان مشاغل محلی از محتوا دست کشیدند و برای SEO تسویه حساب کردند.

اکنون ، من نمی گویم سئو سئو بد است یا هیچ مشاغل محلی نمی تواند بنویسد. اما آنچه می گویم این است که صنعت اولویت بندی SEO / ارزش رتبه بندی محتوا را بر ارزش مخاطبان محتوای ما قرار داده است.

بیایید حداقل ۱۵۰۰ کلمه خود را با پرده چگالی ۲٪ از کلمات کلیدی حذف کنیم و از خودمان چند سؤال ساده بپرسیم:

     

  • آیا می توانم این کل پست را بخوانم؟ اگر نمی توانید کل مقاله را بخوانید ، هیچ فرصتی برای مخاطبان شما نخواهد داشت.
  •  

  • آیا می توانم یک مشتری بالقوه جدید را به وبلاگ من پیوند دهم؟ اگر اینطور نیست ، احتمالاً مشتریان بالقوه که از وب سایت شما بازدید می کنند ، آن را نمی بینند.
  •  

  • آیا پست های وبلاگ من مشغول به کار هستند: نظر یا اشتراک گذاری؟ من درمورد نظرات کیف های جعلی گوچی صحبت نمی کنم ، بلکه در عوض ، نظرات واقعی یا اشتراک گذاری فیس بوک را می خوانم.

اگرچه این یک استاندارد سخت است ، اگر ما چیزی را برای رسیدن به اهداف خود نداریم؟ به عنوان یک مشاغل محلی یا بازاریابی که با SMB محلی کار می کند ، هدف از محتوا باید درگیر شدن با مخاطبان باشد. اغلب اوقات ، ساده ترین راه برای انجام این کار ، محلی بودن است. اگر مخاطبان شما محلی هستند و می خواهید محتوا را به دست آورید ، محلی باشید.

مرحله ۱: وقت خود را مجدداً جابجا کنید

به طور معمول ، ما درصد های زیر را برای وبلاگ خود اختصاص می دهیم:

برای اینکه وبلاگ محلی شما به خوبی انجام شود ، من پیشنهاد می دهم مجدداً زمان بندی شود:

     

  • آماده سازی ۲۰٪
  •  

  • ۵۰٪ نوشتن
  •  

  • ارتقاء ۳۰٪

اگر مقاله ای نوشته شده بود ، اما هیچ کس نمی خواند آیا واقعاً نوشته شده است؟

صادقانه بگویم ، ما غالباً به اشتباه فکر می کنیم موتورهای جستجو محتوای ما را پیدا می کنند و مخاطبان ما نیز آن را پیدا می کنند. این عقب عقب است. درعوض ، باید علایق مخاطبان محلی خود را شناسایی کنیم ، مطالب استثنایی را ترسیم کنیم ، و فحش آن را تبلیغ کنیم.

مرحله ۲٫ گشت و گذار در محله

چه چیزی باعث می شود شهر یا شهرستان شما در یک تجارت منحصر به فرد قرار بگیرید؟ چه چیزهای محلی و یا جاذبه هایی وجود دارد که شخصی از خارج از شهر نمی داند؟

این را توییت کنید: هدف این نیست که یک لیوان چای همه باشد ، هدف این است که مخاطبان محلی شما باشند.

گشت و گذار در محله و از خود بپرسید ، مخاطبان من چه اهمیتی دارند؟ آنها چه چیزی را به اشتراک می گذارند؟

هدف محتوا برای یک مشاغل محلی باید این باشد که تجارت شما اولین چیزی باشد که افراد منطقه شما با خدمات یا محصولی که ارائه می دهید در ارتباط هستند.

به محتوا به عنوان یک عامل آگاهی فکر کنید. بهترین راه برای آگاهی مخاطبان محلی من از خدمات یا محصول من چیست؟ پاسخ: ارتباط.

ما دریافته ایم که با صرفاً ۲۰ دلار می توانید محتوای خود را به مخاطبان محلی خود تبلیغ کنید و صدها بازدید مربوط به وب سایت خود را با کمتر از ۰٫۵۰ سنت کلیک با کلیک کنید. خارج از محتوای مرتبط و بومی سازی شده ، راه های کمی برای هدایت چنین ترافیکی وجود دارد.

دلار

این را توییت کنید: تنظیم مجدد تنظیم مجدد برای بازاریابی مخاطبان جدیدی که جذب می کنید را بازاریابی کنید.

مرحله ۳٫ انتخاب و تبلیغ محتوای خود

ما از محله ای گشت و گذار کرده ایم و اکنون ایده خوبی از آنچه منحصر به فرد منطقه ماست ، داریم. در مرحله بعد ، باید تصمیم بگیریم که چند بار بنویسیم و درمورد چه چیزهایی استفاده کنیم.

اگر بخواهیم یک عطر و بوی محلی کمی به وبلاگ خود اضافه کنیم ، درک این مسئله که مخاطبان ما را لکه دار می کند ، مهم است. ما اغلب فقط در مورد آنچه انجام می دهیم می نویسیم ، اما این بندرت بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان شماست.

گزینه دیگری که اغلب از آن استفاده می کنیم نوشتن برای رهبری فکری است. در عین حال خوب است ، بیشتر مشاغل محلی با نوشتن یک پست در مورد چگونگی ایجاد یک روش انقلابی جدید برای ترمیم یخچال شما ، فروش را افزایش نمی دهند.

دلیل اصلی عدم موفقیت این دو رویکرد به دلیل عدم توجه به مخاطب شماست و نمی توان آنها را به راحتی از طریق هدف گذاری منافع ارتقا داد.

یک قانون کلی این است که کمیت به اندازه کیفیت اهمیت ندارد. سعی نکنید محتوای بیشتری از آنچه تولید می کنید تولید کنید.

ما می خواهیم مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهیم و از این رو در رتبه بندی های محلی خود نیز تأثیر بگذاریم … نه برعکس.

هنگام انتخاب موضوعی برای نوشتن ، راه خود را به آن برگردانید. ابزار مورد علاقه ما برای تبلیغ و تقویت محتوا تبلیغات فیس بوک است. اغلب اوقات ، ما مباحث خود را بر اساس آنچه مورد علاقه ما است انتخاب می کنیم به جای آن که مخاطبان خود را مورد علاقه خود قرار دهیم. بیایید بر اساس چه کسی و چه چیزی را می توانیم هدف قرار دهیم انتخاب کنیم.

بنابراین ، قبل از نوشتن خود ، پست بعدی را از گزینه قبلی به گزینه “تقویت پست” مراجعه کنید ،و به گزینه های مخاطبان خود نگاه کنید.

هنگامی که موضوع خود را انتخاب کردید ، پیدا کردن عنوانی که شایسته ارتقاء سخت باشد. خوشبختانه ، تیم حاضر در Portent ابزاری فوق العاده برای کمک به شما در انتخاب عنوان بعدی ایجاد کرده اند. آن را بررسی کنید!

اگر زمان سختی را تجربه می کنید و می توانید آب محلی محلی که در اینجا جریان دارد ، چند موضوع بالقوه را نشان دهید:

     

  • ۵ مکان هایی در ___ که هرگز نمی دانید وجود داشته باشد
  •  

  • اتصالات تاکو با بالاترین امتیاز در ____
  •  

  • ۱۰ روش برای گفتن شما از ___
  • است

این مباحث چه ارتباطی با تجارت محلی شما با تجارت خدمات مصرف کننده دارد؟ همه چیز. مخاطبان محلی شما به پست شما اهمیت نمی دهند: “چگونه کاری را در ۵ مرحله آسان انجام دهیم.”

درعوض ، آنها درباره مطالبی که برایشان مهم است ، اهمیت می دهند ، به اشتراک می گذارند و می خوانند. فکر می کنید آنها با لوله کش تماس گرفته اند که باعث خنده آنها شده است یا چیزی راجع به منطقه خود نوشتند؟ یا فکر می کنید آنها به عنوان لوله کش که هرگز از آنها نشنیده اند تماس بگیرند زیرا محتوای آنها به اندازه کافی مناسب نبودند تا یک کلیک را کسب کنند؟

خنده

بی رحمانه باشید. وبلاگ خود را تا حد امکان محلی و مرتبط با مخاطبان خود قرار دهید. اگر بخشی از محتوا را نمی توانید به مخاطبان محلی خود تبلیغ کنید ، آن را ننویسید. اگر نمی توانید به پنج مشتری خود فکر کنید که تمام راه را از طریق آن بخوانند یا آن را به اشتراک بگذارند ، آن را بنویسید.

درمورد قدرت مطالب محلی استثنایی موضع بگیرید و وبلاگ خود را به همان اندازه کسب و کار خود محلی کنید.