چگونه کلید واژه های دم بلند برای کمپین سئو خود را شناسایی کنید
Futuristic eye

چگونه کلید واژه های دم بلند برای کمپین سئو خود را شناسایی کنید

  • Post author:
  • Post category:سئو

پرونده برای دم بلند

در مورد اهمیت کلید واژه های دم بلند برای کمپین های SEO نوشته شده است. به عنوان یک SEO ، می دانم متقاعد کردن مشتریانی که دنبال کردن کلمات کلیدی با دم بلند که منجر به حجم جستجو کمتر می شود ، در واقع یک استراتژی بلند مدت بهتر از دنبال کردن اصطلاحات جذاب تر با حجم جستجوی بالا دشوار است.

اما با داشتن مجموعه ای مناسب از داده ها و تجزیه و تحلیل های مبتنی بر استفاده از کلید واژه های دم بلند ، می توان به مشتریان (یا خودتان) ترغیب کرد که یک استراتژی کلمات کلیدی با دم بلند راه موفقیت است. اما چگونه می توانید کلمات کلیدی با دم بلند را شناسایی و از آنها استفاده کنید؟

جستجوهای کلمات کلیدی مردم به طور فزاینده ای به سمت دم بلند حرکت می کنند زیرا جستجوی زبان طبیعی ، به ویژه با شتاب فناوری و جستجوی تلفن همراه ، محبوب تر و گسترده تر می شود. اما برخلاف زمینه شدید رقابتی کلمات کلیدی اصلی ، تشخیص دقیق کلمات کلیدی با دم بلند برای تمرکز در فعالیتهای سئو خود دشوار است.

این چیزی است که من می خواهم در این مقاله پوشش دهم: نحوه جستجو ، یافتن و شناسایی کلمات کلیدی با دم بلند برای کمپین های بهینه سازی و استراتژی های محتوا.

مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید نامزدهای عالی برای کلمات کلیدی با دم بلند پیدا کنید. پول شرط لازم نیست؛ اگر به ابزار Keyword گوگل یا سایر خدمات رایگان تکیه می کنید ، مجبور نیستید چیزی را از بین ببرید … و تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

در زیر برخی از منابع بسیار معروف که از آنها می توانید پیشنهادات کلمات کلیدی با دم بلند را استخراج کنید.

پیشنهادات و کلمات مرتبط گوگل

بیشتر کلمات کلیدی موجود در آنجا همان چیزی است که افراد واقعی جستجو کرده اند. هنگامی که یک جستجوی جستجو را تایپ می کنید ، گوگل مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط را در انتهای صفحه ارائه می دهد ، از جمله چند مورد دم طولانی و ارزش بالقوه برای پیگیری. البته ، شما می خواهید آنها را قبل از اینکه دیگر انجام دهید ، دامپزشک کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا

زبان طبیعی: انجمن ها ، موضوعات نظر ، ایمیل

نمایش داده شد افراد معمولاً شامل اصطلاحات دقیق (یعنی کلمات کلیدی) هستند که می توانند در جستجوی گوگل استفاده کنند. بنابراین وقتی از انجمن ها و بخش های دیدگاه پرس و جو می کنید ، کلمات کلیدی غنی از دم بلند را نیز انتخاب می کنید که بدون شک افراد واقعی در گوگل از آنها استفاده می کنند.

اکثر کارشناسان SEO این را از دست می دهند زیرا فراتر از قرارداد معمول است ، اما طبیعی است بصری. من ده ها ایده کلمه کلیدی با دم بلند را از میان موضوعات نظر در چند وبلاگ معتبر انتخاب کردم. اگر یک وبلاگ را اجرا می کنید که در حال حاضر سطح مشخصی از تعامل اساسی وجود دارد – جایی که افراد از شما در مورد موضوعات مربوط به حوزه تخصص شما سوال می کنند – به احتمال زیاد شما یک جریان ثابت از کلمات کلیدی با دم بلند را مشاهده می کنید که می توانید هدف گذاری کنید.

ابزارهای حرفه ای

و البته ، ابزارهای حرفه ای زیادی (هم رایگان و هم با هزینه) در وب وجود دارد که می توانند به شما در یافتن کلمات کلیدی مرتبط با دم بلند برای کلمات کلیدی مورد نظر کمک کنند. برخی از نمونه های این موارد شامل Ubersuggest ، ابزار کلمات کلیدی Adwords گوگل ، گوگل Analytics و گوگل Webmaster Tools است که شامل یک طلای معدن اطلاعات است.

مانند هر تحقیق در مورد کلید واژه ها ، شناسایی کلمات کلیدی با دم بلند برای کمپین های شما نباید به سادگی پیدا کردن آنها پایان یابد. آنها را در کپی متن خود ادغام کنید تا بتوانند جادوی آنها را عملی کنند. در اینجا بسیار حائز اهمیت است ، زیرا شما با کلمات کلیدی که دارای حجم جستجوی کمتری هستند ، سر و کار دارید.

چگونه یک کلمه کلیدی خوب دم بلند را شناسایی کنم؟

مرحله ۱٫ هنگامی که یک کلمه کلیدی بالایی بالایی را پیدا کردید ، به ابزار کلید واژه گوگل بروید و حجم جستجوی بازی گسترده و دقیقی را برای آن بدست آورید. در اینجا چگونگی انجام این کار وجود دارد. این باعث می شود مجموعه دیگری از کلمات کلیدی (مرتبط) با تمام داده های مورد نیاز در مورد حجم جستجو ، رقابت برآورد شده و میانگین CPC جمع شود ، این حس را به شما می دهد که چقدر ممکن است این کلمه کلیدی خاص سودآور باشد.

مرحله ۲٫ کلمات کلیدی با دم بلند غالباً از لحاظ دستوری / نحوی نادرست هستند. به عبارت دیگر ، آنها نباید در محتوای شما “مانند گذشته” مورد استفاده قرار گیرند. شما باید روشهای خلاقانه ای برای استخراج پیدا کنیدنسخه کمی تغییر یافته از کلمات کلیدی برای استفاده در محتوای شما ، در حالی که آنها را عمدتا دست نخورده نگه دارید.

مرحله ۳٫ همه کلمات کلیدی با دم بلند که دارای حجم جستجوی مناسب و شماره رقابت های متصل به آنها هستند ، نمی توانند برای تولید محتوای با کیفیت ، طولانی و آموزنده استفاده شوند. برخی از این موارد کاملاً خاص هستند – که می گویند ، مطالبی که در این موضوع متمرکز شده اند ، می توانند پایه ای بیش از یک پست وبلاگ را تشکیل دهند. شما باید در اینجا نیز خلاق باشید ، و مجموعه های کلمات کلیدی را ابداع کنید که می توانند با هم ادغام و مورد استفاده قرار گیرند تا در محتوای خود هدفمند باشید.

برای دم بلند ، دشوار است با مراجعه به شماره ها

غالباً ، کلید واژه های دم بلند با توجه به ابزار کلمه کلیدی گوگل ، حجم جستجوی کمی ندارند. با این حال ، در تجربه من ، آنها هنوز هم می توانند کمی از ترافیک را جلب کنند. این یک بازی حدس زدن کمی است ، به همین دلیل است که هنگام تحقیق درباره کلید واژه های دم بلند ، رفتن به راحتی با شماره ها دشوار است. به روده خود اعتماد کنید ، پست های وبلاگ خود را در اطراف کلمات کلیدی با دم بلند بنویسید ، و از همه مهمتر ، قصد کاربر را تجزیه و تحلیل کنید و آدرس دهید.

اینها مواردی است که باید شما را در شناسایی کلمات کلیدی سودآور با دم بلند راهنمایی کند که نه تنها به شما در رتبه بندی بالاتر کمک می کند بلکه به پیشرفت بهتر نیز کمک می کند. مانند سایر کلمات کلیدی و استراتژی های مرتبط با محتوای آنها ، انتخاب مجموعه مناسب کلمات کلیدی با دم بلند به شما تضمین نمی کند به طور خودکار ترافیک یا رتبه بندی کنید. این یک تعهد بلند مدت است که باید به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. با زمان و قوام کافی ، استراتژی تحقیق و پژوهش کلمه کلیدی شما پرداخت می کند.

سرمایه گذاری